tisdag 12 oktober 2010

Morgonmys

Brrr vad kallt det är i lägenheten här nu på morgonen. Kan jag inte springa omkring naken så länge när jag duschat utan det blir på med mjukisbrallor och en stor gosig tröja. Mysigt värre =)

Nu ska jag göra mig lite grönt the och tända ljus=) Fylla både kropp o själ med lite värme inför den nya dagen som kan vara fylld med vart spännande saker som helst=) Känner mig positiv idag, trots att jag har ont i magen.
Hoppas alla ni därute får en superbra dag!

KRAM

2 kommentarer:

Karin sa...

Låter härligt!

Önskar att jag skulle känna min positiv idag! Tuff dag i skolan! Blir nog gladare imorgon hoppas jag!

Jessan sa...

Ja ibland är det svårt när man känner att det är för mycket.
Men du har det inom dig, bara plocka fram det.
Du vet har man haft en jobbig dag kan man trösta sig med att morgondagen förmodligen blir betydligt bättre=)
Sen får man göra saker för sig själv när man får tid över=)