onsdag 20 oktober 2010

Myskväll hos jojo

Hej!
Efter att ha varit på Harrysons och köpt fix och fogmassa begav jag mig hemåt till min lilla lägenhet. Det ösregnade ute men var bara att gå upp med mina kassar, ställa av mig dom i hallen koppla Candy och springa ut i regnet igen=)


Fick med en bild på en ung Göran Persson i tidningen
som skulle skydda porslinet ifrån att krossas*haha*


Här är det jag införskaffade till min nya hobby jag ska prova.
Göran Persson fick man på köpet=)



Därefter blev det myskväll hos Jojo o Danne. Pullan kom också dit så vi åt kladdkaka med grädde, glass o kex. Sen tittade vi på den första Ice age filmen, efter att ha sett Sam i Top Chief australia som Pullan tyckte påminde om Sid=)
Trevlig kväll. Nu känner jag mig helt slut, har ont i kroppen. Nu ska jag goa lite med Candy innan John Blund bjuder med mig till drömlandet.

Godnatt sverige=)

Johnsson over and out=)

Inga kommentarer: