onsdag 6 oktober 2010

Nu jävlar!

Det här kan bli en bra dag. Jag ska försöka få det att bli det iallfall. Jag tror det underlättar om man tar på sig den positiva inställningen samtidigt med alla andra kläder. Allt kan ju inte strula på praktiken idag också så då måste det helt enkelt bli bättre än igår=)

Får inte deppa ihop totalt här nu. Okej jag saknar många människor, men jag kommer säkert att träffa dom snart.
Jag känner mig enssam, ja men då har jag mer tid att bara pyssla med saker jag själv gillar o busa med Candy=)
Så ska jag försöka tänka innan tårarna kommer!

Nu jävlar ska det bli bra.
Så tjock är jag inte, bara kurvig och det är ju bara sexigt( Tog emot att skriva det men måste. Vill inte gå o hata mig själv för att jag tycker alla andra är snyggare)
Jag duger som jag är oavsett hur jag ser ut eller klär mig.
Du duger som du är!

Inga kommentarer: