onsdag 20 oktober 2010

Snö

God Morgon!
Kling gick hela dagen igår och sa att det skulle bli snö men jag trodde inte på honom och sa att tidningarna skriver så mycket för att ha något att fylla ut med. Men nu när jag gick upp och tittade ut så ligger det faktiskt ett tunt vitt pudertäcke av snö. Inte så tjockt utan man kan fortfarande se gräset på vissa ställen och asfalten ligger synlig, men snö är det iallafall=)

Usch jag fick inte sova ostört inatt heller. Jag kommer inte ihåg något av drömmen men jag vaknade upp alldeles svettig i nacken och kände mig orolig. Vet inte om jag hade låtit något för Candy stod nedanför min säng o tittade konstigt på mig.

Nu ska jag vakna till lite. Dricka te och tända ljus.

Ha en underbar dag allihopa=)
Tro på er själva för det är ni värda!

Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: