lördag 6 november 2010

=(

Varför måste jag ställa till allt? Jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden o vara den där perfekta flickvännen som han hoppades på att jag skulle bli, när han blev ihop med mig. Jag minns hur nöjd han brukade vara över att han hade mig. Han brukade älska den jag ser i min spegelbild, nu, vill han bli av med den jag ser i min spegelbild. Som om alla kyssar mot hennes läppar, bara varit ett tidsfördriv och något han inte ville.
Bara för att jag är jobbig med min panikångest och med mitt dåliga självförtroende och min självkänsla. Jag kan bli så förbannad o häva ur mig en massa saker. Åh nu älskar han mig inte. Nu kommer han snart skaffa sig en ny om han inte redan har någon på gång.
Nu kunde jag lika gärna ligga och dö i rännstenen.


Johnsson, over and out:'(

Inga kommentarer: