tisdag 9 november 2010

Framtidstro=)

Jag kände mig ledsen förut, nere o värdelös. Äcklades av min spegelbild. Nu känner jag mig stark. Jag kommer klara det här, det kommer bli bättre. Jag är värd någon som kan ge mig utav sin tid utan att gnälla över att inte få vara i garaget. Vi hade mycket fin tillsammans men nu är det över och det är dags att kämpa sig vidare.

Dags att rå om mig själv. Göra sånt jag vill och må bra utav utan att behöva tänka på vad den andra vill. Ge mig själv lite tid till att utveklas mer mentalt så att jag så småningom kan känna att jag duger som jag är.
Så småningom kommer jag hitta någon ny att ge min kärlek till och som kan ge mig kärlek och det ska bli spännande att se vad det blir för en=)

Jag har tagit mig mer tid till att läsa nu också när jag har mer tid för mig själv. det gillar jag, just nu läser jag en bok som jag köpte på röda korset i samband med att jag flyttade till min egen lägenhet som heter Slutet på en kärlekshistoria av Catherine Texier som är en skildring av slutet på ett artonårigt äktenskap. Tyckte att det var en passande bok att läsa nu även om han och jag aldrig var gifta eller ihop så länge så känner man igen sig i en hel del=)

Dag för dag vecka för vecka så kommer det bli bättre. Just nu känner jag hopp och framtidstro=)

Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: