tisdag 30 november 2010

Jobb

Hej allihopa!
Ja nu är det såhär att jag har varit och jobbat igår och idag och även om jag slutat tidigt har det inte riktigt blivit av att sätta sig vid datorn utan har gått ut med Candy, fixat matlåda och donat. Men nu orkade jag sitta här.

Jag var i ett skolkök igår åh där var det fullt ös medvetslös nästan. Sen var jag på ett dagis idag för att hon som är där i normala fall ska iväg för att hon ska skriva lite prov. Så på torsdag ska jag dit och då ska jag ha hand om hela köket själv. Så vi får hoppas att det går bra, men det gör det säkert. Skulle nått gå fel så får dom ju ta det sånt händer ju när man är ny på ett ställe o framförallt om man bara varit där en gång innan och går inget fel ska jag överösas med beröm ,tycker jag själv:P
Har jag tur så blir det att jobba där imorgon också. Lite blandade känslor inför det men ju fler dagar ju bättre är det ju sen kommer jag ju in i det på ett annat sätt om jag får vara där båda dagarna. Men det kommer säkert att gå kanoners hur det än blir;)

By the way så har det känts så jävla bra att ha en arbetsplats att gå till jag har inte ens varit särskilt nervös inför dom nya ställerna, bra!!! Wieee äntligen får jag jobba lite. Alla tillfällen till jobb oavsett om det kan leda till något eller inte är ju bra=)

Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: