tisdag 2 november 2010

Mardrömmar


(Lånad bild)



Usch inatt har min sömn plågats av flera mardrömmar och jag har vaknat och önskat att jag hade min älsklings famn att somna om i. Kommer inte ihåg drömmarna jag drömde tidigare inatt men den sista kom jag ihåg.

Jag vaknade bredvid min älskling och gick på toa för att kissa på morgonen som jag brukar. När jag var färdig och stod framför handfatet och tvättade mig tittade jag mig i spegeln och då hade jag en jättestor svulst på högra sidan utav halsen. I drömmen hade jag också haft ont i halsen ett tag och nu hade den här tumören då växt ut. Så gråtande sprang jag in till Henke och sa att vi var tvugna att åka till sjukhuset. Samtidigt som jag var besviken över att jag skulle missa att gå till praktiken. Usch obehagligt, var glad när jag vakn ade att jag inte hittade en stor svulst=)

Kanske är det hjärnans sätt att bearbeta den spännande boken jag läser nu, plus att jag är orolig för min lilla Henke. Han är totalt nere och tror han kommer gå in i vägen om det inte händer något.
Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: