onsdag 3 november 2010

Nattsamtal

Han kom hem inatt och vi pratade. Åh jag kröp intill honom, upp i hans famn och låg och grät. Han sa att allt skulle ordna sig. Åh han höll om mig jättehårt och jag höll om honom jättehårt och det ända jag tänkte på var att jag inte skulle få ligga så imtill honom, aldrig igen.

"Godnatt"
"Godnatt gumman"
"Jag är ju inte din gumma längre"
"Du kommer alltid vara min lilla gumma"
"Nej inte nu när du gjort slut med mig, Nu kommer du hitta dig en ny liten gumma"
Sen låg jag där tätt intill honom och memorerade in känslan av min hud mot hans, det tog ett tag innan han somnade, åh jag låg och grät i det tysta. andades ut mina andetag mot hans skuldra och kände hans trygga doft.
Åh jag har aldrig kännt mig så naken i hela mitt liv.
:'(

Jag vill inte alls gå till praktiken idag o spela att allt är bra, dom kommer ju se de väldiga påsarna under mina ögon..

Johnsson, over and out:'(

Inga kommentarer: