söndag 7 november 2010

Så retfullt

Nu måste jag snart få tag så jag har en fungerenande bil. Idag ringde det och jag råkade trycka på fel knapp så jag tryckte ifrån sen när jag ringde upp så var det från ett av kommunens kök, men nu hade dom fått tag i en annan vikarie. Så retfullt.Men jag visade ju iallafall mitt intresse genom att ringa upp dom. Inte för jag känner mig så jätte pigg med allt som har hänt runt omkring mig men just därför hade det kanske varit bra att jobba. Sen är jag lite kluven, jag vet att jobb alltid kommer gå före praktiken, men så vet jag ju att om jag åker iväg o jobbar så har dom ingen som sköter om lunchrummet o sådär på kommunhuset. Jag vet att det inte ska spela någon roll för mig men men.
Men jag hoppas det kommer fler chanser och det tror jag nog det gör. Jag hoppas bara att jag har en fungerande bil då=)

Hoppas att alla får en underbar måndag. Vem vet, kanske just det här är början på den bästa veckan i hela ditt liv, det vet man inte i förväg=) Spännande=)


Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: