söndag 5 december 2010

Besök hos mamma

Just nu sitter jag hos mamma och Svenne. Vi har precis avnjutit en av de godaste middagarna på länge. Nämligen kokt potatis, ädelostfyllda biffar och brunsås med grönsaker. Deliciöst för smaklökarna. JAg har aldrig smakat ädelost i biffar men helt klart något jag kommer göra själv och såsen fick helt underbar smak.


Har ändå ångest ända upp i halsen, usch o blä. Snön faller utanför och jag vill inte fara hem. Jag visste att det var en va riskerna med att komma hit igår och åka hem idag, just det nämligen att man inte vill hem. Vill stanna i flera dagar jag har saknat mamma och Svenne så!

Saknar även Nonne och lullen så jag håller på att krevera, det tar alltid imot i hjärttrakten att åka härifrån och just nu känner jag att jag vill träffas mer. Men ah ja vi får se vad som händer!!


Så skönt det ska bli att få vara med bil igen=D

Inga kommentarer: