söndag 5 december 2010

Morgonstund med mamma

Ja som ni förstår blev jag kvar hos mamma o Svenne i karlskrona över natten också. Så nu sitter mamma och jag här i ett nedsläckt rum, med bara tre ljus o ljuset ifrån datorskärmen som lyser upp rummet. Så mysigt. Vet inte när jag o mamma hade en sån här stund ihop senast.

Åh jag har bara så äckligt ont i magen. Usch, jag vill inte ha ont i magen. Tror det är min kropp som vill att jag ska stanna här o bara umgås med folk som gillar mig, åh ha fler underbara vardagsögonblick med människor som står mig så där nära. Det är vad jag vill iallfall. Åh man ska lyssna till sin magkänsla har jag hört=)

Nej nu ska jag sätta mig o njuta utav att bara finnas till o lyssna till mammas andetag o titta in i ljusskenet.

Älskar, älskar älskar!!!


Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: