torsdag 30 december 2010

Sista praktikdagen

Idag har jag min sista praktikdag! Så det är med blandade känslor som man sitter här och knapprar på tagentbordet. Jag har ju trivts så jäkla bra här och endel av människorna här är verkligen så fina o snälla mot mig! Helt underbara!

Så nu kommer man vakna på morgonen och bara vara hemma, eller ja jag har ju vännner att besöka, vovven att gå ut med etc etc men ingen uppgift som kallar så. Men har man tur så blir man inringd så att man får jobba lite mer som vikarie ifall att man inte hittar ett jobb någonannanstans. Saker löser sig säkert. Det gläder mig att jag kommer ha mer tid till att läsa i mina fantasyböcker iallfall kanske man kan komma lite längre där. Átt läsa bra böcker är också en hedersvärd uppgift att ta sig an.

Nu ska jag snart till shalom med Ingrid och Alf. Det ska bli roligt, har inte varit där på jättelänge ju=)

Sköt om er!
Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: