torsdag 6 januari 2011

25 år!!

God morgon=)
Min var inte så god, ligga o ha slemhosta så man nästan spyr är ju kanske inte det roligaste sättet att börja sin 25 års dag på=) Men jag känner mig positiv ändå. Har fått några fina värmande sms och en hel del har grattulerat mig på fb=) Värmer ens lilla hjärta=)
Åh lilla mammsen o Svenne ringde o grattade=)

Åh underbara Ingrid o Alf ringde o sjöng för mig så hundarna skällde i bakgrunden, lovley=)

Så har det kommit en del snö inatt*suck* Åh ja, jag är trött på snön och tycker inte det borde komma mer nu, men jag kan inte förneka att det blir så himla vackert när det har kommit ny vit snö. Jag bara gick och njöt på min lilla morgonpromenad med Candy. Det är så vackert vinterlandskap, nästan som hämtat ur en saga, åh det ska ju vara lite sagolikt o vackert när man fyller 25^^

Snart blir det frukost. Tomtegröt o smörgås o en massa tända ljus i gott sällskap=)

Grattis till mig o tvillingsyrran o alla andra som kan tänkas fylla år idag=)

Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: