tisdag 4 januari 2011

En bra dag

Jag har sovit dåligt inatt. Vaknat ofta och tittat mig omkring sen har det tagit tid att somna om. Något har stört mig, kanske något ifrån det undermedvetna. Sen vaknade jag någon gång på morgonkvisten och mådde så himla illa:S 

Usch, men jag lyckades somna om till tio över åtta. Så nu ska jag gå ut på en liten försenad morgonpromenad med min älskade lilla goldenflicka Candy.

Det här ska bli en bra dag, för det har jag bestämt mig för. En bra dag måste ju inte alltid vara fullspäckad med en massa saker o folk. Man kan hitta det stora i det lilla, bara det är något som ör betydelsefullt just för en själv. Som att läsa den där boken du så gärna vill, titta på favoritfilmen igen, trots att du redan sett den 20 gånger, umgås med några av de finaste, lyssna på just den där låten som känna ända in oavsett om du blir glad eller inte, alla äkta känslor är att föredra etc,etc. Det blir vad man gör det till=)

Nu ska jag gå ut.

Va rädda om er.

Inget berg är för brant, om du tror blir det sant!!


Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: