torsdag 6 januari 2011

Glatt sinne i det snöiga vädret

Hej!
Jag är full av positiv energi idag. Trots att hjärtat slår alldelles för fort så jag har ont i bröstet och blir anfådd för minsta lilla och snön blåser utanför, så har jag ändå lyckats hålla humöret uppe.

Att tänka på världens finaste vänner som är sådär vackra och underbara att man dör lite inombords när man träffar dom. Snart ska dom ha tid att planera in mig i sina fullbokade liv och det värmer mitt hjärta.

Att tänka på sina underbara föräldrar o systrar som är anledningen till att man finns till och som finns där för en igenom allt. Att glädjas åt alla underbara minnen<3

Att sitta o titta o drömma sig iväg bland alla vackra romantiska inredningsföremål man vill ha i vackra färger. Rundformade tekannor, vackra romantiska kaffekoppar på fot, trevånings kakfaf, tårtfat med fot, ljuva vita kuddfodral med spets,
det gör själen glad=)

Men jag känner mig fortfarande grå, så det ska jag ändra på genom att ställa mig i duschen=)
En lång varm dusch kan verkligen göra underverk.
Sen är jag sugen på att baka en massa härliga bakverk idag, men ska ju inte äta en massa sånt idag vill unna mig mer imorgon när jag fyller 25. =)
Så vi får se om jag bakar eller inte=)

Johnsson over and out;)

Inga kommentarer: