fredag 28 januari 2011

Hjärtdans

Dunk-dunk dunk-dunk dunk dunk dunk dunk dunkdunkdunkdunk dunk-dunk, ja mitt härta slår lite som det själv vill idag kära läsare. Det riktigt dansar iväg och sen saktar det in på rytmen för att skena iväg igen. Som om det dansar. Mitt hjärta slår ofta för fort men idag känner jag verkligen av det. Bitvis är det som det försöker slå sig ut ur bröstkorgen, men jag ska hålla det kvar. Mitt hjärta ska inte få rymma:P
Jag ska göra det bästa utav det, jag hoppas att det lugnar ner sig framåt dagen=)

Vet inte om min ångest har blivit starkare igen på grund utav en bok jag läser. Boken handlar om en som är manodepressiv och har ångest och endel i hennes bok känner man ju igen sig i. Åh den är ganska jobbig, känslomässigt att läsa bitvis.

Men det här blir nog en bra dag ändå, imorn ska jag ha lite fest och det kanske inte kommer så många som jag hade hoppats, men jag ska ha kul ändå=)

Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: