torsdag 20 januari 2011

Kalmar tripp

God Afton kära läsare=)
Idag blev det in till kalmar en sväng o med Pullan och Micka. Tog mig råd med detta dels för jag behövde lite nya kläder och dels för det var längesen jag gjorde något sådant med Pullan o Micka.
Blev några fina toppar på rea och ett par skor, ett par leggins och ett jättesnyggt linne från New Yorker.
Bilder kommer någon dag när jag känner att jag har tid, lust och ork att lägga över alla bilder ifrån kameran. Då kommer det en hel del=P

Sen ringde jag tvillingsyrran och hon mådde inte bra, hon hade fått åka in till läkaren idag och tagit en massa prover. Hennes blodtryck var högt och så var hon illamående och yr och skakig. Uscha, vad många jag känner som mår dåligt nu. Det får det bli ändring på. Jag har ju bestämt att 2011 ska bli ett bra år..

Nu är jag trött så har tänt ljus o rökelse så nu ska jag titta på masterchef på tv3play och äta choklad o dricka mjölk, för det tycker jag att jag gjort mig förtjänt av=)

Bye bye then!!

Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: