fredag 28 januari 2011

Min dag=)

God kväll/natt kära läsare!
Jag hoppas ni har haft en underbar dag. Min dag har varit bra trots att jag vaknade med en stark hjärtklappning. Solen har skinit och jag har gått härliga promenader och sen har jag städat så bara skurningen kvar tills imorgon, får se hur det ser ut kanske får dammsuga en gång till. Ibland när Candy fäller mycket päls så syns det ju inte från ena dagen till den andra att man har dammsugit.

Därefter följde jag med Per-Erik in till kalmar. Han köpte ett vitrinskåp till sin mamma som hon tittat ut. Sen var vi på media markt så han fick köpa på sig lite mer fantasy filmer och serier så har vi ännumer o titta på. Sen var vi inne på City gross så jag har köpt godis, snacks och ingredienser till maten imorgon. Woohoo längesen jag fick laga mat till så många, ska bli kul, hoppas allt räcker bara=p
Därefter följde jag med Per-Erik hem en stund och han bjöd på varma mackor och te sen hann vi med ett legend of the seeker avsnitt innan tvillingsyrran ringde och sa att hon var på väg. Mycket trevligt hade kunnat sitta där hela kvällen och tittat, med ljusen som brann och elden som sprakade, men som för övrigt brann lite dåligt idag men det fick gå ändå=)

Har inte så många legend of the seeker avsnitt kvar nu på första säsongen och jag kommer nog sakna att titta på den. Andra säsongen går ju på teve nu men vet inte när den släpps på dvd=)
Men det löser sig. Vill gärna se Merlin serien också=)

Sen var Per-Erik snäll och skjutsade hem mig och sen har jag lyssnat på musik och bara umgåtts med tvillingsyrran. Jag blev så glad att hon beslutade sig att komma=) Lovley;)
Jag tror det kommer bli roligt imorgon känner mig jättepositiv ikväll=)

Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: