söndag 30 januari 2011

Mys med Candy

Hej kära bloggläsare!
Eftersom jag hade fest igår hade det varit önskvärt att sova längre än till halv åtta, men det ska nog gå ändå, haha=)
Men även om det har varit omöjligt för mig att somna om, så har jag legat i min säng o grubblat sönder hjärnan. En massa negativa ångesttankar kom upp, men jag vände mig om till min lilla goldentjej Candy som låg bredvid mig och la armen om henne och borrade ner ansiktet i hennes mjuka päls, underbart. Doften ifrån hennes päls, kärleken och värmen som strömmar till ens egen kropp och tryggheten av hennes lugna andetag. Ja, det har tröstat mig många gånger, att hon finns där min lilla Candy. Åh även de ensammaste och mörkaste stunderna, blir lättare att uthärda, när man vet att man har henne vid sin sida=) Man är ju aldrig riktigt ensam=)
Mycket morgon, middags och kvällmys ska man ha med dom små liven, det mår både dom och vi själva bra av=)

Ha en underbar dag.

Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: