söndag 30 januari 2011

Nonne

Jag älskar ljudet av min tvillingsysters andetag när hon ligger och sover på min soffa. Hur hon skruvar lite på sig och mumlar medan hon sover. Det är så härligt att ha henne här.

Vi har alltid stått varandra nära och nu har vi träffats ganska mycket på sista tiden vilket jag uppskattar och värdesätter jättemycket. På vissa punkter är vi så olika och vi kolliderar men sen de där stunderna där man inte behöver prata alls för att förstå varandra. Våra själar klingar i samförstånd. Åh även om vi blir tokiga på varandra ibland, så vet vi att den andra finns kvar=) Att vi gör allt vi möjligt kan för den andra! =)

Nu har syrran vaknat så nu blir det att ta fram frukosten. ska provsmaka något av tesorterna jag fick i present av mina underbara vänner igår. =)

Massa kärlek, värme och positiv energi till er därute=)

May the force be with you, cause im a geek;)

Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: