fredag 14 januari 2011

Positiv energi=)

Hej kära läsare=)
Nu börjar min förkylning äntligen bli bättre och jag är inte lika hes längre=)
Solen lyser och den positiva energin flödar, 2011 kommer bli ett bra år=)
Jag försöker att hela tiden jobba med min hälsa genom att röra mig mer äta mer hälsosamt och jobba på min självkänsla och att tänka mer positivt och det känns som jag börjat komma en bit på vägen, om det så bara är ett steg, så är det ändå ett steg=)

Ramla gör vi alla ibland, men då är det ju bara till att resa sig igen, ännu starkare än förut=)
Har men sen som jag underbara vänner och en underbar familj som finns där, både i ens glädje och i det jobbiga så kan man hämta styrka av det=)

Så tack mina underbara vänner för att ni finns där för mig och för att ni har överseende med att jag felar och att jag ibland kan tränga undan det logiska tänkandet när jag mår dåligt. Att ni tar mig med mina brister också. För jag är bara jag, åh jag har aldrig utgett mig för att vara en perfekt människa som aldrig felar.

Sköt om er allihopa=)

Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: