lördag 15 januari 2011

Simmat

Nu har jag varit iväg och invigt min nya badräckt som jag ska ha när jag simmar i simhallen. Har velat simma länge nu och tjatade på tvillingsyrran när hon var här men eftersom vi båda var genomförkylda o hade världens hosta blev det inte av. Men nu känner jag mig piggare så då beslutade jag mig för att dra dit. Simmade bara 35 minuter men så jäkla skönt.
Åh det var en snygging där med, grrr riktig ögongodis vill jag lova;)

Sen gick jag upp och bastade och jag hade bastun för mig själv. Så jag la mig på bänken högst upp och blundade och när det stack till i skinnet i ansiktet kändes det nästan som en varm sommardag när man ligger på stranden med solen i ansiktet=)
Fast istället för vågor var det bastuns surrande och pratet ifrån männens bastu som hördes=)

Så nu sitter jag o dricker banan och blåbärs-smoothie och äter knäckebröd=) Mums

Hoppas alla får en underbar lördag!

Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: