tisdag 18 januari 2011

Tisdag =)

Hej på er kära läsare=)
Nu har jag precis avslutat min frukost, så nu satte jag mig framför datorn för att surfa runt lite bland favvobloggarna=)

Så väntar jag ivrigt på att höra något ifrån Ingrid eftersom Alf är inlagd igen. Han lades in igår, så jag var och höll Ingrid sällskap hela kvällen igår och vi pratade, drack te och tittade på lejonkungen 2!!

Så jag hoppas att hon hör av sig och berättar när hon vet något mer. Han skulle in och röntga skallen och några ställen till igår. Hoppas dom får reda på vad det är också, för det var riktigt obehagligt att se honom svimma i söndags och hur han hostar så han inte får luft o krampar o svimmar, usch!

Men han har klarat värre saker lilla Alf, på ett sätt är det bra att han är inlagd för då har dom honom under uppsyn iallfall, även om att ha honom hemma är att föredra.

Nu blir det att lyssna på musik o surfa vidare i cyberspace lite=)

Ta hand om er.

Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: