söndag 9 januari 2011

Underbara dag=)

God kväll kära bloggläsare!
Det är med en sprängande huvudvärk som jag sitter och skriver detta inlägg. Jag har en sån irriterande rethosta. Så jag har knappt fått sova ett skit natten till idag och dagen började lite sådär och jag kände mig inte det minsta pigg, men. Det blev en riktigt bra dag.
Så nu sitter jag här o dricker varmt vatten med hinubg, vicks blå och lite ingefära och se om man kan somna utan allt för svår hosta ikväll.

Hade Ingrid o Alf o Bissen här på lite fika. Så vi pratade o drack en massa kaffe o gluffsade i oss av kakorna jag bakat=))
Kladdkakan med daim gjorde succe men den var så mäktig så dom tyckte jag kunde skurit i lite mindre bitar, men dom gick åt ändå=)

Sen åkte Ingrid och Alf och jag diskade upp samtidigt som jag pratade med Bissen. Sen kom Henke och Evelina förbi med pizza o kycklingsallad så vi svullade och pratade och retades med varandra och jag fick tillfälle o tacka Eve för att hon var så gullig o köpte en födelsedags present till mig trots att vi knappt känner varandra alls=)
Därefter bryggde jag kaffe så Eve o Henke fick svulla lite kladdkaka med=) Därefter kollade vi på trollkarlens lärling för ingen av dom hade sett den tidigare=)

Sen åkte vi ut med Henkes volvo allihopa o gled omkring o sladdade lite. Åh Henke mobbade mig för att det inte går så bra för mig o skratta då jag nästan har tappat rösten helt efter hela nattens hostande. Har sådär riktigt rökig sexig röst, bara whiskeyn som fattas*ler*

Underbar dag!
Jag känner mig glad trots huvudvärken och ser ganska positivt på framtiden =)
Det här ska bli ett bra år=)

Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: