torsdag 3 februari 2011

Dagens fynd=)

God kväll kära bloggläsare.
Jag ligger nu utsräckt på tvillingsyrrans soffa med datorn i högsta hugg. Idag tog jag mig äntligen tid att gå på loppis o second hand igen, som jag har längtat. Älskar o gå o kolla ibland en massa prylar o kläder=) Så eftersom jag ändå skulle till karlskrona stannade jag till på kupan i kalmar o gjorde lite fynd=)
Allt som allt med fyra temuggar, två kaffekoppar med fat från tyskland, en ny engelsk och italiensk basker plus en svart klänning för endast 68 kronor, det tycker vi om:)


Jag i en engelsk hallonröd basker, tyckte jag blev fin i den=)


Länge har poeten i mig velat ha en basker;)Den här var ny med märket kvar,
tillverkad i italien.

Den hallonröda engelska baskern som jag också hittade ny med lappen kvar,
så den svarta klänningen jag hittade också, tyckte det var min stil=)


Köpte två stycken av dessa übersöta kaffekopparna, en till mig att dricka ur, o en
till den jag vill dela min kaffestund med, vän eller framtida kärlek, how knows;)


Tyckte dom var jättesöta:)

Sen blev det fyra te muggar, två av varje av de ni ser på bildern.
Även om dom är olika tyckte jag det skulle gå bra ihop eftersom dom ändå är blåvita. Personligt o ha lite udda, desutom är kaffemuggarna jag har hemma blåa o vita. Hur eller hur, rejäla muggar att ha många mysiga te stunder med framöver, för endast två kronor styck.
Muggar från indiska brukar nya kosta allt från 70-150 kronor så, jag är nöjd=)



Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: