måndag 7 februari 2011

Dagens second hand fynd

Hej på er goingar=)
Ja jag blev ju kvar hos mamma o Svenne lite längre än vad jag tänkt, men hade inte velat sätta mig i bilen o köra igår när jag druckit kvällen innan, Don´t drink and drive säger jag bara=)
Så jag blev helt enkelt kvar, men det är bara mysigt eftersom jag nog inte kommer ha råd att åka hit lika mycket som förra månaden. Man får ta vara på tillfällerna.

Så när jag satt och surfade runt lite hörde tvillingsyrran Nonne av sig, eftersom att hon var sugen på att gå och kolla lite second hand och titta efter en ny mobil med touchscreen. Jag älskar ju att gå på loppisar o second hand och är själv sugen på en ny mobil så det var inte så svårt att gå med på.

Dock var det lite utplockat och inte lika mycket fynd som i torsdags med hittade en bok och en skål iallfall=) För endast tio kronor=)





Så får vi väll se hur det blir med den nya mobilen, jag hittade en som jag fäste mig vid men återstå att se om jag har råd med den. Även att det var en medelklassmobil och inte var så dyr så kommer det nog bli en liten jobbig period. Vi får se=)

Sköt om er!

Johnsson, over and out;)

4 kommentarer:

Rebecca sa...

Hej Jessika! Vilka fina fynd du gjort! Det är så himla härligt med loppis :)

ELLEN sa...

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu i dagarna har jag även fyllt på med varor, samt sänkt priset på nästan allt!

Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

Jessan sa...

Ja Rebecca visst är det. Man får liksom aldrig nog av att gå runt o kika o plocka bland alla gamla grejjer=)

Åh av föremålen som har en historia att berätta, helt underbart=)

Jessan sa...

Hej Ellen=)
Jag ska ta mig en kick på din bloppis sen=)