söndag 13 februari 2011

Inte pepp på att vara pepp

Guten Morgen=)
Gaaah jag är inte pepp på den här dagen alltså. För lite sömn flera nätter i rad börjar återspeglas på mitt sinne. Solen skiner och man förväntas vara sådär äckligt glad och att allt ska vara underbart. Visst är det underbart att solen skiner, men jag är inte pepp. Jag vill inte gå på något ljusparty och sitta där med en massa främlingar med produkter jag förmodligen inte kommer ha råd att köpa. Åh köper jag inget så tjänar inte Pege på att ha mig där.

Jag är inte pepp idag, bara för en sak, åh det började igår, när min inspiration kom. Jag vill sitta här under filten i endast mina trosor o linne försvinna in i den där härliga trancen inspirationen ger en och bara gå in i mig själv och skriva. Ja jag vill sitta här hemma och lyssna på musik o skriva, för jag vet att tränger jag undan det. Ger jag mig ut så försvinner förmodligen inspirationen och jag vet inte när den kommer att, komma tillbaka.

Det är inget personligt mot någon, bara jag som inte är så social när jag har inspiration, för då måste jag ta tillfället i akt och om jag till någon förmodan skulle vilja ha ett avbrott ifrån min inspiration och min egna berättelsevärld. Vill jag ha det med personer jag känner och älskar. Kanske skulle sitta här o skriva o sen bjuda hit tjejerna. Så kan vi sitta här i trosor o linne o ruffsigt hår allihopa och bara finnas till i varandras sällskap, utan några krav på att det måste pratas, att det måste vara trevligt.

Men nu, tyvärr ska jag gå och ta tag i mig själv, klä på mig och gå ut med vovvsing, bara en låt till, några meningar till.

Sköt om er allihopa, hoppas att ni får en underbar söndag. Vi ses snart igen;)

Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: