fredag 4 februari 2011

Känslostorm

Jag vet inte vad jag ska ta vägen med alla mina känslor just nu! Jag känner mig så osäker och förvirrad. Så mycket fram och tillbaka. Det är så mycket inom mig och för tillfället känner jag mig som en spillra av mitt forna jag. Det krigar för mycket därinne och jag hinner inte riktigt fånga upp vad det är jag känner och vad jag vill, förrän mitt inre skjuts ner av andra känslor, andra tankar. Jag grät i min mammas famn förut, jag kunde bara inte hålla det inne längre, det blev för mycket för sköra lilla mig att bära, känslomässigt just nu.

Jag vet att det kommer att bli bättre igen, men den här senaste veckan har varit jobbig. Men det är sådant som hör till livet. Jag ska försöka rycka upp mig o bara ta det som det kommer, o ha roligt, även om det inte alltid är lätt. Det som inte tar livet av en, styrker en=)

Jag har fantastiska vänner och en fantastisk familj och jag har en fin liten lägenhet och en ljuvlig hund. Allt kommer att lösa sig. Min tid kommer, det ska bara göra ont ibland helt enkelt. Det här fixar jag.

Snart läggdags, trött eftersom jag inte fått sova så mycket.

Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: