lördag 5 februari 2011

Lite tankar o känslor

Hello there=)
Ikväll blir det 30års fest=) Ska bli så jäkla roligt att få komma ut med dessa härliga människor och bara slippa ligga hemma o grubbla sönder hjärnan. Ut o dansa, äta god mat, dricka lite gott och bara försöka glömma smärtan i bröstet. Hela kvällen är full av möjligheter och vem vet vad man kommer träffa för personer och vad som kommer hända.

Jag ska försöka strunta i smärtan, strunta i att jag känner mig lite förvirrad och att vissa människor beter sig så förvirrande. Försöka glömma känslan av att vara äcklig och otillräcklig.
Försöka komma ihåg, att jag är en vacker kurvig kvinna, med underbara vänner och en underbar familj som står bakom mig och hjälper mig upp när jag faller. Försöka komma ihåg att det finns många därute, som faktiskt skulle älska mig precis för flummiga, underbara personen jag faktiskt är. Tänk på alla spännande möten med människor som jag har framför mig, alla som jag kommer träffa i mitt liv. En del kanske bara flyktigt och en del kommer in för att stanna. Det ser jag fram emot. Att få njuta av livet igen.

Det kommer bli bättre, den här ångesten jag haft sista veckan har varit jobbig, men jag ska ta mig ut ur den, åh jag ska börja med att förhoppningsvis ha en rolig kväll, ikväll=) Härligt, längtar!!

Det är mitt liv och jag ska göra det värt att leva;)

Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: