söndag 6 februari 2011

Min söndag

God kväll kära bloggläsare=)
Jag hoppas att ni har haft en bra söndag. Det har jag. Jag vaknade lite för tidigt med tanke på att jag var ute och festade inatt, men i övrigt har det varit en bra dag, men jag har fikat så mycket idag nu att jag inte lär behöva få i mig sötsaker de närmsta veckorna. Sen är ju frågan om man kommer lyckas hålla sig bort.

Fick först jättegod fika här hos mamma o Svenne med typ en landgång/liten smörgåstårta med tunnbröd, ägg, tonfiskröra, rostbiff, skinka, ost o massa annat gott. Därefter blev det Syltkransar och arraksbollar.

Sen gick tvillingsyrran och jag bort till Björn och Becca en stund och då hade Becca bakat chokladbiskvier och gjort kokopspannacotta med jordgubbsgele. Jättegott=)

Tvillingsyrran och jag fick pengar av mamma och Svenne, så jag lurade med mig mamma och Svenne in till stan sen sprang jag in på hemmakväll och skulle titta om de filmboxarna jag tittade på sist fanns kvar. Tyvärr gjorde dom inte det men jag hittade två andra filmboxar med tre filmer i varje box=)

Bilder kommer imorgon, är för trött för att lägga över bilderna ikväll...

Se om jag ska fortsätta att läsa i varulvarna... Så får ni sussa så gott.

Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: