onsdag 16 februari 2011

Seg dag

God afton kära läsare.
Idag har inte varit min dag direkt. Det har varit en massa små bagateller som har förstört en annars så bra dag. Bland annat krångel med internet på mobilen, jag slog i huvudet ganska hårt, lite tjaffs med en viss person om något jag inte vill tjaffsa om. Sen har jag bara varit allmänt trött och frusen och har mest bara suttit här inne och häckat och överdoserat te och tänt en massa värmeljus och myst med min tvillingsyster.

Så dagen hade sina stunder. Candy som kryper upp intill en i soffan när man är ledsen, att ha tvillingsyrran här, sms som värmer, te och ljus, chatta med Pullan på facebook. Middagen jag gjorde blev god. Att hinna ta sig en stund o ligga under en filt o läsa i en bra bok.

Så nu ska jag vara social med Nonne och kanske läsa lite innan det är dags att stämma möte med John blund och följa med honom till drömlandet. Förhoppningsvis blir det mycket mer positiv energi imorgon, det kan inte bli värre än idag för det har jag bestämt.

Sussa gott.

Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: