fredag 25 februari 2011

Slödag o filmkväll

Hej på er=)
Jag hoppas att ni alla har haft en bra dag. Min dag har varit ganska slö, jag tog sovmorgon, sen gick jag morgonpromenad med hunden Candy, läste ut en bok, lyssnade på musik och skrev lite dikter. Ordet kaffeensamhet dök upp i huvudet, så det använde jag mig av och en hel del poeter på haket skribentforum verkade gilla ordet=)

Sen efter att ha suttit insjunken i mina tankar och musiken, tog jag en lång skön dusch så man kände sig mänsklig. Därefter bar det av till Pg så vi tittade på film och fikade till eldens sprakande, så mysigt. Sen fick jag med mig mina saker som jag köpte ifrån ljuspartyt så det blir att inviga aromabrännaren imorgon=)

Nu ska jag lägga mig. Åh jag har en känsla av att jag kommer sova gott. Jag hoppas ni kommer göra detsamma.

Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: