tisdag 1 mars 2011

En bra dag

God afton eller vad säger man mitt i natten=) Det har varit en bra dag idag. Jag har full av positiv energi och bara lyssnat på massa musik som jag blir glad av o bara peppat. Ja o svullat lite glass också*mums*
Jag var och hälsade på en stund på kommunhuset idag också, jätteroligt att se Lina o Kling igen men det var full rulle där idag så ska återvända någon dag när dom hinner prata mer=)
Sen hälsade jag på Ingrid när hon var i Pingstkyrkan där dom har barngruppen på tisdagar. Idag hade dom talangjakt/småstjärnorna, så det var roligt att se barnen och deras framträdande=) Så livfulla o härliga barnen var=)

Nu ikväll har jag mest tagit det lungt. Tittat lite på Merlin och pratat med en del trevliga människor över nätet=) Vissa som jag känner och saknar jättemycket, men också vissa som jag bara träffat som hastigast men som jag tror ska kunna bli bra nya bekantskaper=)

Nej dags att sova nu, fast att jag borde ut och gå för att stilla min rastlöshet, men det får jag göra senare idag=) Nu e det dags att krypa till kojs. Natti natti.

Inga kommentarer: