lördag 5 mars 2011

En fredag i stillsamhet

Det blev en lugn fredag för mig. Jag vaknade med irriterad hals
och en stel ömmande nacke..
Så jag tog Candy på en promenad, sedan åt jag frukost
och drack svart te med honung och mjölk.


Frukosten berstod av fil, kanel, osötade fullkornsringar och
äppeltärningar, en bra start på dagen=)


Mums=))


Därefter pysslade jag mest lite här hemma och
jag satte mig och virkade en stund, så att jag kan bli färdig med duken och
börja på något nytt spännande projekt. Men är fortfarande nybörjare så jag virkar inte så snabbt,
men jag vill lära mig så därför tänker jag fortsätta=)

Efter den kraftansträngningen blev det dags för fruktstund=)

Den halvan av äpplet som var kvar sen frukosten, banan och
grönt te med honung och mjölk=)


Efter det satt jag mest och slöade, det irriterade i halsen hade flyttat sig,
halsen var lugn, istället kände jag mig orkeslös och matt
och bitvis var jag yr. Men jag samlade kraft och körde ut till Ingrid och Alf
i nabben en stund, där vi drack te och åt massa mackor med gott pålägg..

Sen på hemvägen stannade jag på statoil för att se om dom hade
någon rolig tidning man var sugen på men nej, så kom hem
med lite fredagsgodis istället.
Sen ägnade jag resten åt kvällen med att äta godis och
läsa bloggar=)




MMmm så gott;)



Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: