måndag 7 mars 2011

Förkyld!

Hej kära läsare=)
Jag har åkt på en förkylning, Som jag skrivit i tidigare inlägg så har den
legat i kroppen och lurpassat och nu verkar den ha tagit över en bit till av mig. För näsan rinner i ett, bihålorna känns tunga och bitvis är jag alldeles matt i kroppen. Men jag tror inte jag har feber det känns inte så, bara allmänt matt. Sen är det ju tyvärr så att min hjärtklappning ökar när jag är förkyld eller har något i kroppen så detta bidrar ju tyvärr till att jag blir fysiskt tröttare, allt blir så mycket jobbigare att utföra. Men jag har inte gett upp, I will defete it!

Åh jag som ville baka. Har så jättelust att baka. Åh måste få tag på mitt ex, har ju fortfarande saker kvar hos honom. Han säger hela tiden att det inte är någon brådska. Det är lätt för honom o säga, han borde förstå själv att jag vill ha mina saker. Förstå inte varför inte han vill bli av med dom nu när han har ny tjej och allt. Men finns framförallt två anteckningsböcker jag vill ha där, varav den ena innehåller ett recept jag bara måste ha..Så han får se till att låta mig hämta dom två iallfall.

Men nu när jag är förkyld och lite hängig ska jag se om jag inte hinner läsa ut varulvsboken som jag lagt för mycket åt sidan för andra böcker på sista tiden=)

Sköt om er.

Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: