fredag 25 mars 2011

Fredagskväll

Jag undrar vad det är som pågår inom mig egentligen, varför jag mår som jag mår. Okej mitt hjärta slåt för snabbt jag vet, jag har fått lära mig att leva med det vid det här laget. Oftast går det bra, men ibland slår det så fort och så hårt att jag tycker det är obehagligt. Fortfarande jag vet men det är ju ändå hjärtat, man känner sig sårbar när det inte slår riktigt som det ska och man får ont.

Det har slått fort hela veckan, mycket mycket fortare än vad det brukar göra även att det brukar slå för fort. Sen har jag haft den här konstiga huvudvärken. Vet inte om den ökade hjärtklappningen och huvudvärken hänger ihop eller om det bara är slumpartat. Men ivkäll har jag inte så ont i huvudet, mest i bröstet, för nu har hjärtat slått så pass fort så länge så nu börjar träningsvärken i hjärtmusklen sätta in. Hoppas det blir bättre till imorgon så jag kan må bra om jag ska ut o festa lite=)

Pappa och jag var över hos Gunnar o Monica en sväng för lite soffhäng framför lets dance finalen, och Gerda var där med, det var roligt att se dom igen, det var ju ett tag sen=)

Ha en fortsatt trevlig kväll och en helt underbar helg;)



Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: