fredag 25 mars 2011

Freeedag

Hej kära läsare=)
Det blir inte alltid som man har tänkt sig, just nu sitter jag hos pappa i söderåkra. What the fuck, hon skulle ju vara hemma och ha roligt med tjejerna i helgen. Ja exakt så kände jag också i morse när pappa ringde och sa att han fixat så att min kusin Roger ska svetsa rost på bilen jag har och kör med.

Bilen ska snart besiktas och jag vill ju kunna ha tillgång till bil så var det bara vackert att sätta sig i bilen och köra ner till söderåkra. Så om den inte går igenom besiktningen så beror det iallfall inte på rosten, för det kostar ju flera tusen att laga rost på en verkstad. Så därför hamnade jag här så nu vet jag inte om jag kommer kunna följa med tjejerna ut imorgon och skaka rumpa eftersom pengarna jag tänkt använda till utgången, gick till att fylla upp tanken för att ta mig hit istället.

Sen vet jag inte hur det blir med pappas bil, han kanske ska sälja den och inte kan skjutsa hem mig. Men jag hoppas det löser sig. Jag har inget emot att vara här det är inte det, det är ju bara det att när man har planerat o längtat efter annat så blir det lite konstigt. Självklart är det roligt att träffa pappa också. Det är bara att göra det bästa utav situationen jag måste ju prioritera bilen ändå, för fester finns det ju fler.

Har jag tur så kanske det löser sig så pappa kan skjutsa hem mig imorgon och att jag kan skramla ihop lite pengar så jag kan följa med ut. I sånnafall får jag både bilen fixad och förhoppningsvis en rolig kväll med tjejerna=)
Hoppas hoppas=)

Nu har pappa och jag spelat kort och ätit våfflor så nu ska jag ut med Candy en sväng.

Hoppas alla har en underbar fredag.

Johnsson, Over and out;)

Inga kommentarer: