torsdag 10 mars 2011

Lugn torsdag

Hej kära läsare=)
Sitter hemma hos pappa och lyssnar till hur vinden viner utanför fönstret och regnet ösert ner. Jag har precis hjälpt honom att lägga över lite bilder ifrån digitalkameran till datorn. I köket ligger Candy och tuggar på ett rådjursben. Jag känner mig glad och förväntansfull. sist jag var här så bad jag pappa säga till mig någon gång om han ska göra kroppkakor så jag får vara med.

Så idag när jag kom hit så sa han att han köpt fläsk och undrade om jag ville vara med imorgon och göra, så vi ska snart förbereda fläsket så det får stå och dra till sig över natten. Det ska bli jättekul och få vara med pappa o göra kroppkakor, har inte gjort det sen jag var liten bara vita delikatesskroppkakor när jag gick i skolan. Så nu ska jag få vara med så kanske jag kan göra det själv sen=) Ska bli spännande och roligt att göra det ihop med pappa och framförallt gott=)
Så kommer Inga-May imorgon och Nonne skulle komma över en stund på middag iallfall=)

Min torsdag har varit lugn, mest pratat och umgåtts med pappa o druckit kaffe. Jag hoppas alla trevliga läsare har en bra torsdag.

Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: