torsdag 24 mars 2011

Min tankeföreställning

Ibland känns allt bara så dystert och mörkt, ensamt. När man inget hellre vill, än att ha en famn att söka trygghet och kärlek i, när man vill ha en hand att hålla i sin. När man vill ha någon att skratta med, tills tårarna rinner. Någon att diskutera dagens händelser med. Någon att rå om och älska. Dela sitt liv med.

Tanken finns där, att jag en dag ska vara kvinnan som kommer göra en man lycklig. Att han ska titta på mig vid morgonljusets första strålar och tänka wow, det är henne jag har väntat på, letat efter. Åh jag ska titta på honom, följa hans ryggtavla med blicken när han lämnar ett rum och tänka, wow jag visste inte att man kunde känna så här. Det är det jag hoppas på och brukar föreställa mig i mina stunder av ensamhet, att min tid ska komma.
Jag hoppas det blir så=)



Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: