torsdag 24 mars 2011

Min torsdag

Idag har det mest varit en lugn dag, har fortfarande lite ont i huvudet, jag känner hur det smyger runt därinne och väntar på att få bryta ut samtidigt som hjärtat skenar men men bara att strunta i det o köra på ändå=)

Damn jag har tänkt på det här med sommarjobbet hon som ringde ville även att jag skulle jobba den 16 juni men då hade jag eventuellt planer på att gå på en skrivarkurs som är på några dagar för att utveckla mitt skrivande och träffa likasinnade. Jag är på alla andra dagar det är just den dagen som grämer mig, jag älskar att skriva och det är en del av mitt liv så vore så roligt att få komma iväg på den kursen. Åh kanske för det mig ett steg närmare min dröm om att ge ut en egen diktbok. Man kanske kan byta den dagen med någon annan vikarie, annars får jag strunta i det. Vi får se vad som händer.

Idag har jag varit så sugen på pannkakor så jag bara var tvungen att ställa mig o göra i eftermiddags med vispad grädde o hallonsylt*mums* =)

Nu blir det att titta på veckofinalen av halv åtta hos mig.


Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: