torsdag 24 mars 2011

Sommaren räddad!?

Hej kära läsare=)
Jag hoppas att alla har haft en underbar morgon/förmiddag så här långt.
Själv hade jag nöjet att sova ända till klockan åtta och vakna upp utan huvudvärk, så härligt!
Har haft huvudvärk de senaste tre dagarna, det kommer liksom smygande och sen ökar det, som igårkväll hade jag så ont så jag bara ville gråta och jag kunde inte fokusera på någonting. Så jag hoppas jag slipper den idag=)

Idag han jag inte knappt mer än att kliva upp förrän telefonen ringde, det var ett av kommunens skolkök som ringde så det verkar som man har sommaren räddad med iallfall en månads jobb. =)
Jag brukar alltid vara överlycklig över att få jobba men här känns lite sådär eftersom att man ska vara ensam i köket. Visst har jag varit ensam i kök förut, fyra olika tillochmed men det har varit serveringskök och snabbkök här ska jag laga maten själv och det gör mig lite nervös, är ju inte så stresstålig. Men jag ska inte döma ut stället innan jag har provat, det kanske kommer vara det bästa stället jag varit på, you never know;) Tiden får utvisa hur det blir helt enkelt. Skönt ändå att få komma in någonstans iallfall=)

Har sådan hjärtklappning idag, så ska se om jag kan göra något för att lugna ner det lite=)

Sköt om er så hörs vi;)


Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: