fredag 18 mars 2011

Vad jag gjort sen sist.

Hej kära bloggläsare=)
Nu har jag inte riktigt haft ro till o blogga o de gånger jag väl tänkt sätta mig o skriva har det dykt upp något, men jag har inte försvunnit jag lovar.
Här är lite vad jag hållit på med.
*Gjort jättegoda kroppkakor med pappa.
*Skrivit dikter.
*Läst ut en bok o påbörjat tre andra=)
*Druckit kaffe o fikat en massa gott.
*Umgåtts med underbara människor=)
*Handlat hem lite mat.
*Tagit många långa och härliga promenader, framförallt vid havet.
*Surfat runt på diverse bloggar o andra internetsidor.
*Busat och myst med vovven<3
*Gråtit.
*Skrattat.
*Pratat i telefon.

ja lite sånna där vardagliga ting. Men nu hoppas jag att jag att jag ska ha tid o lust att blogga lite mer igen, men det tror jag nog för jag har saknat det.


Johnsson, over and out:)

Inga kommentarer: