söndag 24 april 2011

Ångest o illamående.

Hej Kära Läsare=)
Jag hoppas att ni har en underbar dag i vårsolen och njuter till fullo för det är ni värda=)
Själv känner jag mig lite låg, jag känner ångesten gro där inom mig och jag mår illa och har ont i magen. Åh jag känner mig ensam och i vägen trots att jag är omringad av människor som bryr sig så mycket om mig.

Jag vet inte varför denna känslan kom över mig, men just nu önskar jag bara att jag hade en varm trygg famn att krypa upp i. Någon som kunde säga att allt kommer att gå bra. Någon som kunde krama bort min inre oro och mitt vemod och fylla mig med hopp och glädje igen. Men livet har ju sina svängar ibland upp ibland ner. Vet inte varför jag blev såhär just nu! Skulle vilja ha den där avstängningsknappen just nu.

Nej gå ut i solen och se om det kan bli bättre igen.

Ta hand om er.

Kram

1 kommentar:

Per sa...

Klart att allt kommer att gå bra ;-)