tisdag 19 april 2011

Dålig första dag

God Afton kära läsare=)
Ja kanske min arbetsdag inte gick riktigt som jag väntat mig. Med Varuleveransen som tog tid så jag inte hann fika och kokgrytan som inte ville som jag utan krabbade. Först kokade det över utav bara den och sen ville den inte koka alls och lite porslin hånglade visst upp golvet.
Men jag klarade ju ändå dagen. Ungarna och personalen fick sin mat, o jävliga dagar har väll alla ibland, även den ordinarie kokerskan måste ju också haft sånna här dagar under sina tretton år i det köket!

Stort plus för en del av lärarna därborta som är underbara och hjälpsamma.

Så har jag varit duktig och dammsugit här hemma och diskat upp allt och gjort det fint, så nu är det beboeligt! Vårstädar ordentligt gör jag någon gång längre fram när jag inte har jobbat och är slut=)

Hoppas ni haft en bra dag alla fina läsare därute!


Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: