fredag 1 april 2011

Förgöra dig

Slutar du inte din jävel

ska jag ta pappas hagelbössa

eller den han skjuter älg med om du så vill

och skjuta huvudet av dig

så din hjärnsubstans sprids överallt

sen ska jag trampa runt i sörjan med grova kängor

och gladeligen ta straffet för mitt brott

för du har trampat i min trygghetszon

med din elakhet och ditt vidriga sätt

triggat igång min självförsvarelsemekanism

med ditt falska leende, din falska trevlighet

så backar du inte undan

gör jag slut på dig

ditt avskum.



Ja de här skrev jag i morse, med en viss person som jag är arg på i tankarna. Behövde får ur mig lite utav ilskan. Skriv gärna vad ni tycker=)



Johnsson, over and out;)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott att skriva av sig sin ilska.
Bra Jessica!

Jessan sa...

Ja det var nödvändigt att få ur sig det. Tack för kommentaren=)