söndag 3 april 2011

Gråsvart Söndag.

God förmiddag kära läsare!
Jag hoppas att ni så här långt har haft en bättre morgon än vad jag har haft. Jag vaknade tidigare än jag önskat så jag känner mig kroppsligt halvdöd. För lite sömn gör så med en. Sen är inte sinnet det bästa, jag är låg idag. Allt går i en skala av gråsvart. Jag känner mig äcklig och värdelös och egentligen skulle jag nog sovit hela dagen och sluppit känna och sluppit tänka. Sluppit den här känslan av otillräcklighet och självförakt.

Sen finns det vissa människor, som jag saknar så att jag dör en smula inombords, av bara tanken på dessa underbara människor. Men, jag får säkert träffa dom snart igen. Jag hoppas det!

Fick lite söndagsmorgonmys med finaste Candy iallfall, som gav lite färg till mitt annars gråsvarta inre. <3


Jag hoppas att ni får en ljuvlig söndag, full med en massa söndagsmys och god middag o hela köret=)


Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: