söndag 17 april 2011

Gratulationer



God Morgon kära läsare=)
Idag fyller min vackra storasyster år. Åh vad jag önskar att jag kunde vara hos henne i malmö och gratta henne. Jag har inte träffat henne på flera år nu. Har inte haft riktigt råd att åka dit och hon är så upptagen med jobb och sina små barn.

Jag var så ful och googlade på hennes namn och hittade det här lilla fotot på henne. Åh det stack till lite i hjärtat av saknad när jag såg bilden. Lilla Vackra Linda<3

Hoppas att jag snart kan åka till malmö och besöka båda mina storasyskon, det vore så kul och träffa mina syskonbarn Victor och Frida. Sist jag träffade dom var Frida bara någon vecka och nu är hon tre år.

Ja Linda du förmodligen inte läsa detta, men jag saknar dig och tänker ofta på dig.



Johnsson, over and out=)

Inga kommentarer: