lördag 2 april 2011

Lördag=)

Hej kära läsare!
Först nu är jag hemma o kan sitta o skriva en stund^^ Jag och Candy har varit hos Jossan och virkat på min första amigurumi som blir en liten vit val. Har lite fenor o så kvar innan den är helt färdig, lite krångligt för dom har lagt upp virkning på ett annat sätt än vad man är van vid och ibland är det riktigt pilligt. Men det blir nog bra bara man kommer in i det^^

Så bjöd Jossan på mat. Ungsrostade rotfrukter med kebbabkött till det, jättegott. Åh jag ville fira lite extra att jag var drottning över mitt eget liv. Att jag e stark och med mina underbara vänner ska jag klara detta=)
Så jag slängde ihop min första drottningpaj någonsin och den blev kalasgod, lite mindre potatismjöl nästa gång bara^^



Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: