fredag 1 april 2011

Min fredag

God Afton kära läsare=)
Idag har jag inte varit hemma mycket. Det började med att jag satt hemma och grubblade och mådde dåligt över vissa saker. Då ringde min underbara Pulla och frågade hur det var med mig eftersom att hon läst dikten som jag la ut tidigare idag. Så Lena, Inger, Micka och Olof hade fått sig ett gott skratt sedan hade dom alla undrat hur jag mått. Så jag berättade för Pullan hur det låg till och då frågade hon om jag ville följa med o fika på lilla bageriet.
Så vi gick dit och fikade därefter blev jag liksom kvar i deras sällskap. Vi gick till röda korset och se gick vi och tittade i lite skyltfönster längs med köpingen och var ute med Pluto. Sen följde jag med hem till Lena och fikade=)
Haha höll på o riva en blomma för henne men inget kom till skada mer än min stolthet *haha*


Därefter har jag varit i nabben hos Ingrid o Alf och hjälpt dom med deras dator. Deras gamla har lagt av så dom har skaffat en bärbar. Så jag har istallerat virusprogram och officepaketet o lite andra saker=)

Sen hörde Pullan av sig igen och sa att hon hade en sak till mig. Så när jag kom hem från nabben gick Candy och jag och mötte upp henne hos Lena och hon överräckte mig en kasse med lite saker som värmde mitt hjärta=)

Tack fina underbara Pullan för att du tog dig tid att lyssna på ältandet av mina problem trots att du själv har så mycket som plågar dig. <3

Jag är så tacksam för alla fina människor där ute som bryr sig om mig. Det känns fantastiskt att veta att ni finns där för mig genom livets alla stunder. Jag finns här för er också.
Riktiga vänner är så värdefullt och viktigt att ha i sitt liv.

Jag känner mig nere och förtvivlad nu pga vissa saker. Men jag hoppas att det kommer lösa sig till det bästa!!


Johnsson, over and out;)

Inga kommentarer: